Funkce internátu pro žáky ZŠS s poruchami autistického spektra – Bc. Libor LAPKA
Bc. Libor LAPKA
Diplomová práce
Funkce internátu pro žáky ZŠS s poruchami autistického spektra
Dormitory functions for primary school pupils with autism spectrum disorders
Anotace:
Diplomová práce má název Funkce internátu pro žáky ZŠ speciální s poruchami autistického spektra. Autor se zaměří na vzdělávání a výchovu žáků s poruchou autistického spektra, na charakteristiky žáků se speciálně vzdělávacími potřebami a na legislativní rámec vzdělávání povinné školní docházky na Základní škole speciální. Diplomová práce má dvě části, teoretickou část a výzkumný projekt. Teoretická …víceAbstract:
The title of the diploma thesis is Functions of a boarding school for special primary school pupils with autism spectrum disorders. The author will focus on the education and training of pupils with autism spectrum disorder, on the characteristics of pupils with special educational needs and on the legislative framework of compulsory school attendance at special elementary schools. The diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAPKA, Libor. Funkce internátu pro žáky ZŠS s poruchami autistického spektra. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Dimenze volného času dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na internátě MŠ a ZŠ Kyjov
Michaela Horňáková