Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B – Bc. Jiří Fíla
Bc. Jiří Fíla
Diplomová práce
Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B
Use of marketing communication tools in the practice of B2B company
Anotace:
Diplomová práce pojednává o konkrétních nástrojích marketingového mixu firmy VEIDEC s.r.o., která se pohybuje na trhu B2B v oblasti průmyslové chemie, a způsobech, jak tyto nástroje využívá. První část práce obsahuje teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace na trhu B2B a nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce se věnuje analýze marketingových nástrojů firmy VEIDEC s.r.o. a provádí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with specific tools of the marketing mix of the company VEIDEC s.r.o., which operates on the B2B market in the field of industrial chemistry, and ways of using these tools. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the issue of marketing communication in the B2B market and communication mix tools. The second part deals with the analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva