Bc. Květoslav Čáp

Bakalářská práce

Programová realizace jednoduché strategické hry

Program realization of a simple strategy game
Anotace:
Účelem bakalářské práce je vytvoření jednoduché strategické hry na počítači, využívající prostředků umělé inteligence, včetně vlastních pravidel. Jádrem řešení je algoritmus minimax. Vytvořený program umožňuje nastavit základní parametry a realizovat hru člověk/počítač a počítač/počítač. Byly provedeny kroky k urychlení algoritmu a byl experimentálně potvrzen jejich vliv.
Abstract:
The goal of this is work is creating a simple computer strategy game, using artificial intelligence methods, including own rules. Algorithm minimax is a kernel of the game. Created program enables to set basic parameters and to realize the games human/computer and computer/computer. Steps for speeding-up the algorithm were made and their effect was verified experimentally.
 

Klíčová slova

Minimax OpenGL Hry Algoritmy
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Cvejn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čáp, Květoslav. Programová realizace jednoduché strategické hry. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky