Specifika marketingového mixu bankovních služeb – Veronika Číhalová
Veronika Číhalová
Bakalářská práce
Specifika marketingového mixu bankovních služeb
The specifics of the marketing mix of banking services
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat specifika marketingového mixu bankovních služeb, analyzovat je na příkladě dvou vybraných bank - České spořitelny, a.s. a Fio banky, a.s. a na základě jejich porovnání vyhodnotit rozdíly v marketingové strategii obou bank.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.