Zuzana VRÁBLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o.

Analyse the marketing mix with focus on promotion in Pegas Container, ltd. company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with problem of marketing mix especially promotion in Pegas Container, ltd. company. Theory part solves theoretical knowledge concerning to area marketing mix especially promotion. Analytic part describes Pegas Container, ltd. company actual situation of marketing mix, SWOT analysis and Porter five forces analysis. On basis of result of marketing research and other analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11460

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRÁBLÍKOVÁ, Zuzana. Analýza marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika