Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti – Lukáš Lakomý
Lukáš Lakomý
Bakalářská práce
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
Influence of television advertising on prosperity of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem vlivu televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti. V teoretické části je popsán marketing a postavení k němu v dnešní společnosti. Rovněž jsou zde zmíněny jednotlivé marketingové nástroje a jsou zde uvedeny i způsoby mediální komunikace včetně podrobného popisu jednotlivých mediálních typů reklamy a jejich výhod či nevýhod. Praktická část je věnována popisu …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the research of the influence of television advertising on the prosperity of a selected society. The theoretical part describes marketing and its position in today's society. There are also mentioned individual marketing tools and there are also methods of media communication, including a detailed description of individual media types of advertising and their advantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Dvořák, Ph.D. Ing.Paed.IGIP
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Multinational brands versus local brands on the Czech market
Karolina Pořízková -
The English language in the Commercials aimed at Czech market
Nikola KLIMKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva