Bc. František STRAKA

Diplomová práce

Problémy výchovně-vzdělávacího procesu a možnosti jejich řešení v podmínkách malé ZŠ

Problems of the Process of Enlightenment and Solution Options in Conditions of a Small Elementary School
Anotace:
Předmětem této práce je vystihnout postavení učitele ve výchovně-vzdělávacím procesu obecně a zejména při řešení některých problémů souvisejících se specifickými poruchami učení a poruchami chování, s kterými se v praxi setkává nejčastěji. Z praktického hlediska lze zejména využít vymezení základních specifických poruch učení a možností, které nám poskytuje reedukační proces, a projevů záškoláctví …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to describe the position of a teacher in the process of enlightenment in general as well as during solving certain problems related to specific learning and behaviour disorders which are very often a part of teacher{\crq}s work experience. In the thesis there are basic specifik learning disorders defined together with expressions of chicane and truancy, possible solutions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2008
Zveřejnit od: 28. 3. 2008
Identifikátor: 1009170

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRAKA, František. Problémy výchovně-vzdělávacího procesu a možnosti jejich řešení v podmínkách malé ZŠ. Brno, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 03. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 3. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.