Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank – Bc. Sandra Pleskotová
Bc. Sandra Pleskotová
Bakalářská práce
Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank
Marketing sales promotions of products of selected banks
Anotace:
Téma bakalářské práce se zabývá Marketingovou podporou prodeje produktů vybraných bank, a vůbec bankovním marketingem, jeho specifiky a důvody provádění. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení, prodeji a strategiích. Dále se dostává blíže k teorii bankovního marketingu. V praktické části je charakterizován marketing již konkrétních bank a návrhy na zlepšení prodeje nabízených …víceAbstract:
This Bachelor work is aimed to Marketing sales promotions of products of selected banks, banking marketing, it´s specifications and reasons of implementations. Theoretical part is discussing marketing in general, marketing management, sale and strategies. Secondly, it is getting closer to the theory of banking marketing. The practical part is characterising marketing of particularly chosen bank and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pleskotová, Sandra. Marketingová podpora prodeje produktů vybraných bank. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Marketing jako způsob zvyšování zisku v bankovních službách
Lucie Vainerová -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing v České republice
Oxana Degtyareva -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová