Shodná zobrazení v předškolním vzdělávání – Pavla FRITZSCHEOVÁ
Pavla FRITZSCHEOVÁ
Bakalářská práce
Shodná zobrazení v předškolním vzdělávání
Congruent Transformations in Pre-school Education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou rozvoje matematického myšlení u dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je vytvořit a v praxi ověřit ucelený didaktický materiál, který by v rámci celostního pojetí předškolní výchovy a při respektování vývojových specifik soustředil pozornost na téma shodných zobrazení. Účinnost didaktického materiálu byla zkoumána s využitím metody pedagogického pozorování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with support of mathematical thinking development of preschool children. The target of this bachelor thesis is to create and verify in practice integrated didactic material, which in the context of holistic concept of preschool education and with respect of the specifics of development focused attention on congruent transformations. The efficiency of didactic material was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Malinová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRITZSCHEOVÁ, Pavla. Shodná zobrazení v předškolním vzdělávání. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Význam didaktických pomůcek na rozvoj kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v 1. ročníku ZŠ
Iva Šustrová -
Didaktické pomůcky pro rozvoj matematického myšlení v předškolní přípravě
Lucie VANÍČKOVÁ -
Využití didaktické pomůcky "Hravé kostky" k rozvoji matematického myšlení v předškolním vzdělávání
Kateřina ANDRÁŠOVÁ -
Tvorba didaktických pomůcek pro podporu rozvoje technického myšlení u žáků na 2. stupni základní školy
Ondřej ČÁP -
Didaktické pomůcky pro výuku dějin umění
Veronika Bednářová -
Využití didaktické textilní knihy pro rozvoj předmatematického myšlení
Lucie SLUŤÁKOVÁ