Bc. Jan Slavík
Diplomová práce
Analýza vybraného e-shopu
Analysis of selected E-shop
Anotace:
Diplomová práce analyzuje vybraný e-shop s ohledem na jeho rozvoj v prostředí mobilních aplikací.Teoretická část analyzuje online marketingový mix a online marketingovou komunikaci. Současně je analyzována současná situace na trhu E-shopů v posledních letech včetně vývoje.Hlavním nástrojem pro stanovení navrhovaných opatření v rámci praktické části je Google Analytics.Závěr práce se zabývá praktickými …víceAbstract:
The diploma thesis analyses selected e-shop with focus on future development in enviroment of mobile applications.The theoretical part analyzes online marketing mix and online marketing communication. Simultaneously is analyzes current situation on the e-shop market including his development in last years.The main tool for definition of possible measures within the practical part of the thesis is Google …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva