Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent – Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ
Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent
Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent
Abstract:
The aim of this work is to create a marketing strategy for a service promoting tourism in Tunbridge Wells (thereinafter as TW), which is a spa town in the county of Kent in the south-east of Enland. The theoretical part describes various marketing strategies of a new product in general. The analysis presents the results of the marketing research of visitor rate of the TW area, which showed that there …víceAbstract:
Cílem této práce je vytvořit marketingovou strategii pro servis propagace turismu v Tunbridge Wells (dále jen TW), což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Teoretická část práce popisuje všeobecně různé marketingové strategie nového produktu. Analytická část seznamuje s výsledky marketingového výzkumu návštěvnosti TW a jeho okolí, ze kterého bylo zjištěno, že je potřeba lépe propagovat …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Zveřejnit od: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9720
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. \textit{Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ai4z4k/.
Jak správně citovat práci
SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. Marketingová strategie pro nový produkt A Day OUT at the Wells, propagace turismu v Tunbridge Wells, Kent. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie
Evelína Jungwirthová -
Marketingová strategie Institutu zdravého životního stylu, s. r. o.
Daniela Dostalíková -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Marketingová strategie firmy GymBeam, s. r. o.
Natálie Janotová -
Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s. r. o. na český trh
Lucie KAPUSTOVÁ