Simona Hejlová
Bakalářská práce
Využití direct marketingu
The use of direct marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the use of Direct Marketing for a purpose of the obtaining new and retain existing customers from THIMM Packaging Company and from their biggest competitors in the market. The thesis is divided into two main parts. The first one, literature research, deals with the concept of direct marketing and its forms, advantages and disadvantages and with the importance of direct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
Kateřina Pavuková -
Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků
Přemysl Lukeš -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
Optimization API for customer acquisition
Daniel Bihány -
Vliv UX/UI designu na získávání a udržování zákazníků v digitálním prostředí
Dmytro Kohut -
Moderní technologie a trendy v bankovnictví využívané při získávání a udržení klientů
Veronika Petrásková -
Počítačové nástroje pro získávání klientů
Svitlana Terletska -
Vedení databáze zákazníků v malé firmě
Barbora VÁGNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva