Učení čtení v učebnicích anglického jazyka – Bc. Marie ŽVÁČKOVÁ
Bc. Marie ŽVÁČKOVÁ
Diplomová práce
Učení čtení v učebnicích anglického jazyka
Reading comprehension in English language textbooks
Abstract:
This diploma thesis deals with teaching reading in English language lessons. The theoretical part of this thesis deals with the theory of teaching reading and using textbooks in English language lessons. The practical part of this thesis compares the theoretical background with the practice of teachers and describes textbooks that these teachers use during their English lessons. The description of …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá výukou čtení v hodinách anglického jazyka. Teoretická část práce se zabývá teorií výuky čtení a použití učebnic ve výuce anglického jazyka. Praktická část porovnává teorii s praxí učitelů a popisuje učebnice, které tito učitelé používají. Popis těchto učebnic se zaměřuje na cvičení, které jsou zaměřeny na rozvoj dovednosti čtení.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽVÁČKOVÁ, Marie. Učení čtení v učebnicích anglického jazyka. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2022