Problémové chování dětí na základní škole – Markéta TUMLÍŘOVÁ
Markéta TUMLÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Problémové chování dětí na základní škole
Problem behaviors of children on the primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problémové chování dětí na základní škole. V teoretické části se zabývám, co je problémové chování a jaké jsou jeho důvody. Dále popisuji vztah učitele a problémového žáka, jak jej učitel vnímá a pracuje s ním. Cílem praktické části bylo zjistit, jakými způsoby řeší učitelé problémové chování u žáků na druhém stupni základní školy.Abstract:
The thesis is focused on problem behavior of children in elementary school. The theoretical part deals with what is the problem behavior and what are his reasons. Also describe the relationship of problem teachers and pupils, how the teacher sees the pupils and works with them. Aim of the work was to identify ways in which teachers address behavioral problems among pupils in secondary schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Zveřejnit od: 2. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 4. 2012
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TUMLÍŘOVÁ, Markéta. Problémové chování dětí na základní škole. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - výtvarná orientace
Práce na příbuzné téma
-
Rizikové faktory vzniku problémového chování u koček chovaných v bytech
Diana Pojerová -
Přístupy pedagogů k problematickému chování asistovaných žáků
Kateřina Trafinová -
Intervence založená na funkčním hodnocení chování a její využití při redukci problémového chování u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika BILANOVÁ -
Edukace žáků s poruchami chování z pohledu pedagogů základních škol
Věra Vodrážková -
Resilience žáků středních škol, analýza vyrovnávacích opatření a preferované strategie zvládání nepříznivých situací
Lucie Nečasová -
Intervenční strategie pro řešení problémového chování u žáků základní školy
Helena HENZLOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ