Sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty – Jakub Třináctý
Jakub Třináctý
Bakalářská práce
Sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty
Funding of sport clubs by bussiness companies
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu hospodaření sportovního klubu, který využívá sponzorských příspěvků, analýzu vlivu sponzoringu na hospodaření podnikatelského subjektu a popsání možností realizace sponzorství sportu. Práce se dělí do sedmi hlavních částí. První tři části jsou orientovány na teorii. Zabývají se problematikou sponzorství obecně, především sportovního sponzoringu a hospodařením …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on a topic of analysis of sports club management which uses sponsorship contributions, analysis of the influence of sponsorship on management of a company and description of options for realisation of sponsorships in sports. The thesis is divided in seven main sections. The first three chapters are orientated on a theory of issues with sponsorships in general, primarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jaromír Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Třináctý, Jakub. Sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sponzoring a sportovní reklama hokejové soutěže
Ondřej Hudec -
Sportovní sponzoring vybrané společnosti
David Matějček -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Kristýna Řezníčková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ