Testování vědomostí a dovedností v českém jazyce ve vazbě na čtenářskou gramotnost – Bc. Zuzana KUŘIDÉMOVÁ
Bc. Zuzana KUŘIDÉMOVÁ
Diplomová práce
Testování vědomostí a dovedností v českém jazyce ve vazbě na čtenářskou gramotnost
Knowledge and Skills in Language Testing.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností a jejím rozvíjením ve výuce. V teoretické části se zabýváme druhy gramotností, největší pozornost je soustředěna na gramotnost čtenářskou. Uvádíme výzkumy gramotností a jejich výsledky. Dále se věnujeme charakteristice učebnic a osobnosti učitele. V praktické části je umístěn výzkum vyučovacích hodin a učebnic používaných v těchto hodinách. Během obou …víceAbstract:
This thesis deals with reading literacy and its development in teaching process. In the theoretical part we deal with the kinds of literacy, most attention is focused on reading literacy. We present literacy researches and their results. Further we deal with characteristics of textbooks and teacher's personality. Practical part includes research of lessons and textbooks used in these lessons. In both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2012
Zveřejnit od: 3. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2012
- Vedoucí: RNDr. Martin Malčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUŘIDÉMOVÁ, Zuzana. Testování vědomostí a dovedností v českém jazyce ve vazbě na čtenářskou gramotnost. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / výchova ke zdraví - český jazyk, Společný základ pro učitelství pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková