Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole – Aneta PETRŽILKOVÁ
Aneta PETRŽILKOVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole
Cooperation evaluation between a teacher's assistant and primary school teacher
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole" se zabývá problematikou asistenta pedagoga na základní škole. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku a definování pojmů integrace, inkluze, žák se speciálně vzdělávacími potřebami včetně jeho podpůrných opatření a především se zabývá profesí asistenta pedagoga. Definuje osobnost asistenta …víceAbstract:
The bachelor's thesis entitled "Cooperation evaluation between a teacher's assistant and primary school teacher" deals with the topic of a teaching assistant at a primary school. The theoretical part is focused on the characteristics and definition of terms such as integration, inclusion, pupils with special educational needs including their supporting measures, and mainly deals with the profession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRŽILKOVÁ, Aneta. \textit{Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/aiqf5p/.
Jak správně citovat práci
PETRŽILKOVÁ, Aneta. Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ