Karin Tolochová

Bakalářská práce

Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu

Market Segmentation Impact on Creating an Ad Campaign in the Czech Republic and in Taiwan
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na segmentaci trhu a charakteristiku segmentačních kritérií, rozebírá problematiku tvorby reklamních kampaní a rozdílnosti reklamy v závislosti na cílových segmentech. V práci jsou popsány jednotlivé příklady reklamy a teorie segmentace trhu je implementována do tvorby reklamních kampaní na jeden produkt pro Českou republiku a Taiwan.
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on market segmentation and its criteria, analyzes issues around creating an ad campaign and also advertising differences based on the key segment. The work describes individual examples of advertising and the market segmentation theory is implemented in creating an ad campaigns promoting same product in the Czech Republic and in Taiwan.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Alena Maršálková
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.