Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu – Karin Tolochová
Karin Tolochová
Bakalářská práce
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Market Segmentation Impact on Creating an Ad Campaign in the Czech Republic and in Taiwan
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na segmentaci trhu a charakteristiku segmentačních kritérií, rozebírá problematiku tvorby reklamních kampaní a rozdílnosti reklamy v závislosti na cílových segmentech. V práci jsou popsány jednotlivé příklady reklamy a teorie segmentace trhu je implementována do tvorby reklamních kampaní na jeden produkt pro Českou republiku a Taiwan.Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on market segmentation and its criteria, analyzes issues around creating an ad campaign and also advertising differences based on the key segment. The work describes individual examples of advertising and the market segmentation theory is implemented in creating an ad campaigns promoting same product in the Czech Republic and in Taiwan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Maršálková
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová