Nákupní chování zákazníků v secondhandech – Tereza Slancová
Tereza Slancová
Bakalářská práce
Nákupní chování zákazníků v secondhandech
The shopping behaviour of customers in secondhands
Anotace:
Tato práce je zaměřená na nákupní chování zákazníků v second handech. Je zde uveden přehled marketingových pojmů, menší shrnutí o second handech a metody výzkumu, hlavně ty kvantitativní, které jsou zde i více popsány. Práce dále popisuje provedené pozorování a dotazování v second handu Kus hadru, zanalyzování dat, test hypotéz a doporučení na komunikaci se zákazníky.Abstract:
This paper is focused on shopping behaviour of custumers in second hands. There is an overview of marketing terms, smaller summaries of second hand and research methods, especially the quantitative ones, which are described here even more. The work also describes the observation and questioning in the second hand Piece of rag, data analysis, hypothesis test and recommendations for communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Těšinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slancová, Tereza. Nákupní chování zákazníků v secondhandech. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textilní marketing / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Faktory životní spokojenosti obyvatel v domovech pro seniory
Lenka Jandásková -
Názory zaměstnanců zvolených organizací na vybrané faktory
Markéta Kovalská
Název
Vložil
Vloženo
Práva