Vít PAVLOVIČ

Bakalářská práce

Language of advertising and cultural setting

Language of advertising and cultural setting
Abstract:
The aim of this work is advertising that is using different cultural setting as means of persuasion and attraction for potential customers. This thesis consists of the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with information that consider culture related advertising and it gives theoretical basis for the advertisement corpus analysis executed in the practical part.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zkoumání reklamy, která využívá rozdílného kulturního prostředí k zaujetí a přesvědčení potenciálních zákazníků. Tato práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část popisuje vše, co se týká tohoto typu reklamy a připravuje základ pro analýzu korpusu konkrétních reklam, které jsou rozebrány v praktické části.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor: 19568

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLOVIČ, Vít. Language of advertising and cultural setting. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi