Návrh obchodní strategie pro prodejce a provozovatele nevýherních zábavních automatů – Bc. Petr Hostička
Bc. Petr Hostička
Diplomová práce
Návrh obchodní strategie pro prodejce a provozovatele nevýherních zábavních automatů
Creation of business strategy for vendors and operators of non-winning entertainment devices
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podnikáním provozovatelů nevýherních zábavních automatů. Analyzuje současný stav daného podnikatelského prostředí a postoje podnikatelů a spotřebitelů. V rámci marketingového výzkumu je provedena orientační analýza a využito dotazníkových šetření a hloubkových rozhovorů. První dotazník je zaměřen na hráče šipek (n = 1036), druhý pak na běžnou veřejnost (n = 214). Dále bylo …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the business of the operators of non-winning entertainment devices. It analyzes the current state of the business environment and the attitudes of entrepreneurs and consumers. As part of the marketing research the orientation analysis, questionnaire surveys and in-depth interviews were carried out. The first questionnaire is focused on the darts players (n = 1036), the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOSTIČKA, Petr. \textit{Návrh obchodní strategie pro prodejce a~provozovatele nevýherních zábavních automatů}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ajlr46/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová