Využití projektového vyučování v hudební výchově na 1. stupni základní školy – Tereza Patíková
Tereza Patíková
Diplomová práce
Využití projektového vyučování v hudební výchově na 1. stupni základní školy
Project-Based Learning in Music Education in Year One in Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektovým vyučováním v hudební výchově na 1. stupni ZŠ, kdy představuje způsob, jakým učitelé využívají projektové vyučování v předmětu hudební výchova na 1. stupni ZŠ. Práce má teoreticko-výzkumný charakter, kdy její první část je věnována teoretickému základu projektového vyučování a předmětu hudební výchova, kde představujeme náhled do této problematiky. Praktická část …víceAbstract:
This diploma thesis deals with project-based teaching in music education at the 1st grade of elementary school, where it presents the way in which teachers use project-based learning in the subject of music education at the 1st grade of elementary school. The thesis has a theoretical-research character, where its first part is devoted to the theoretical basis of project learning and the subject of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Patíková, Tereza. Využití projektového vyučování v hudební výchově na 1. stupni základní školy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektové vyučování jako prostředek ke zvýšení smysluplnosti a efektivity výuky na základní škole praktické
Michaela Zavadilová -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Projektové vyučování ve vlastivědě
Eva Trněná -
Využití projektové metody při výuce problematiky atentátu na Heydricha a heydrichiády na středních školách
Jan Juračka -
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
Markéta Zouharová -
Orchestrální akademie jako speciální forma výchovy hudebních profesionálů
Kateřina Navarová -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra