Bc. Lenka MRVOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu

Czech market of sparkling beverages in term of marketing research
Anotace:
Bakalářská práce na téma Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu rozebere konkrétní výzkumy trhu šumivých nápojů a výzkumy značky Dorato, realizované v letech 2006 a 2007 pro společnost Soare sekt a.s. Cílem není obsáhnout popis celého trhu šumivých nápojů a rozbor všech typů marketingových výzkumů, ale konkrétní aplikace výzkumu, jeho interpretace v praxi a jeho dopad. Zároveň budu …více
Abstract:
Bachelor project Market of sparkling wines from the marketing research point of view will deal with concrete researches of the sparkling wines and with researches of the brand Dorato, which were done in 2006 and 2007 for the company Soare sekt a.s. The main goal is not to describe whole market of sparkling wines and analyse of all types of marketing research, but a concrete application of the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10677

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRVOVÁ, Lenka. Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.