Firma v konkurenčním prostředí – Bc. Karolína Lhotská
Bc. Karolína Lhotská
Diplomová práce
Firma v konkurenčním prostředí
A company in the competitive environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením Zemědělského družstva Kochánov v konkurenčním prostředí. V teoretické části je sepsán přehled základních termínů a pojmů využitých při vypracování vlastní práce. Důraz byl při vypracování věnován zejména analýzám vnitřního a vnějšího prostředí. Ve vlastní práci je představena charakteristika podniku včetně vybraných finančních poměrových ukazatelů, které shrnují …víceAbstract:
The thesis deals with the position of the Agricultural Cooperative Kochánov in the competitive environment. In the theoretical part, an overview of basic terms and concepts used in the elaboration of the thesis is written. Emphasis was given in the elaboration to the analysis of the internal and external environment. In the thesis itself, the characteristics of the company are presented, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Blahout, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva