Biopotraviny v lidské společnosti – Nikola Tomanová
Nikola Tomanová
Bakalářská práce
Biopotraviny v lidské společnosti
Organic food sales in society
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá determinanty nabídky a poptávky prostřednictvím analýzy trhu s biopotravinami v konkrétním prodejním řetězci. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována pomocí české a zahraniční literatury. V rámci literární rešerše jsou objasněny pojmy jako biopotravina, označování biopotravin, vývoj trhu, nabídka a poptávka. Podklady pro praktickou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the determinants of supply and demand through the analysis of the organic food market in a particular sales chain. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is processed using Czech and foreign literature. Terms such as organic food, organic food labeling, market development, supply and demand are clarified in the literature search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Michal Malý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Program nástupnictví ve firmách z oboru FMCG, zavedení programu Management sales trainee ve společnosti Coca-Cola HBC, ČR
Václav Toušek -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic
Barbora Mašková -
Comparison of Czech and French Organic Agri-Food Sector
Helena Šrámková
Název
Vložil
Vloženo
Práva