Lucie BUJÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníka jako podklad pro zvýšení efektivnosti prodeje firmy XY, a. s.

Customer satisfaction measurement as basis of sale effectiveness increase of company XY, Inc.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění aktuální spokojenosti zákazníků firmy XY, a. s., na jejich přání a potřeby. Teoretické část se zabývá chováním kupujících, obecnými trendy v chování zákazníků, procesem jejich kupního chování, dále systémem CRM, možnostmi segmentace, zacílením na správné zákazníky a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsáno prostředí firmy, její zákazníci a kritéria …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on determining the current satisfaction of company XY Inc., customers along with their wishes and needs. The theoretical part deals with the buyers behavior, general trends in customer behavior, the process of purchasing behavior, below the CRM system, segmentation possibilities, targeting on right customers and marketing research. The practical part describes the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17875

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUJÁČKOVÁ, Lucie. Měření spokojenosti zákazníka jako podklad pro zvýšení efektivnosti prodeje firmy XY, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe