Tvorba a analýza pojmových map ve fyzice – Bc. Pavlína KEPRTOVÁ
Bc. Pavlína KEPRTOVÁ
Diplomová práce
Tvorba a analýza pojmových map ve fyzice
Formation and Analysis of Concept Maps in Physics
Anotace:
Pojmové mapování je učební technika, která může pomoci žákům k porozumění fyzikálním pojmům a k jejich správnému používání v praxi. Uvedená metodická příručka pro učitele obsahuje popis pojmových map i jejich konstrukce, možnosti zavádění map do výuky fyziky, různé způsoby zadávání pojmových map žákům a popis několika způsobů hodnocení. Součástí práce je i sbírka 16 pojmových map, které graficky znázorňují …víceAbstract:
Concept mapping is a learning technique that can help students to understand physical concepts and their proper application in practice. The described methodological guide for teachers includes a description of concept maps and their construction, options to introduce maps into physics teaching, different ways of assigning concept maps for students and a description of several evaluation methods. Part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
110867
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renata Holubová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEPRTOVÁ, Pavlína. Tvorba a analýza pojmových map ve fyzice. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Fyzika / Učitelství fyziky pro střední školy - Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Analýza metodických příruček pro učitele vybraných učebnic angličtiny pro 1.st. ZŠ
Nikola TRÁVNÍČKOVÁ -
Multimediální metodická příručka pro výuku herních činností jednotlivce ve florbale pro školní tělesnou výchovu
Jakub Nevole -
Tvorba metodické příručky pro vedoucí pracovníky pro oblast - bezpečnost a ochrana zdraví při práci na prodejnách
Jakub Trmal -
Význam systémů managementu kvality pro zkvalitnění pobytových sociálních služeb pro seniory v ČR
Zdeněk KAŠPÁREK -
Návrh terénní výuky pro 2. stupeň ZŠ pro výuku vybraného tématu zeměpisu
Michaela PLÁNIČKOVÁ -
Metodická příručka výuky jezdectví pro děti mladšího školního věku
Dominika Podubecká -
Metodická příručka „Na zahradě“ pro výuku environmentální výchovy v mateřské škole
Kamila Jonášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva