Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům – Bc. Petra Žídková, DiS.
Bc. Petra Žídková, DiS.
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům
The Project of Marketing Management of Selectet Non-profit Organization with the Emphasis on the Provision of Health Care to Clients
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení projektu marketingového řízení neziskové organizace poskytující mimo jiné ošetřovatelské služby. Diplomová práce se dělí do dvou částí. Teoretická část práce je zaměřena na stručnou charakteristiku zdravotnictví, neziskových organizací, marketingu, marketingového řízení neziskových organizací a fundraisingu. V úvodu praktické části je organizace představena, následně …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a project marketing management of a nonprofit organization which, among others, provides nursing services. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on brief characteristics of healthcare, non-profit organizations, marketing, marketing management of nonprofit organizations and fundraising. At the beginning of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÍDKOVÁ, Petra. \textit{Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/anowdc/.
Jak správně citovat práci
Žídková, Petra. Projekt marketingového řízení vybrané neziskové organizace s důrazem na poskytování zdravotní péče klientům. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové řízení neziskové organizace
Lucie RENDLOVÁ -
Marketingové řízení neziskové organizace
Štěpánka ŠTĚRBOVÁ -
Marketingové řízení neziskové organizace umělecké agentury AMBROZIA
Zdeňka Kopecká -
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Marketingové řízení neziskové organizace
Veronika VAŠÍČKOVÁ -
Řízení neziskových organizací - případová studie skautský oddíl
Judita Malůšková -
Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ
Vendula Oupická -
Marketing v neziskové organizaci
Hai Yen Tran