Lucie POLEDNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Vánoční nákupy českého spotřebitele

Christmas Shopping Behaviour Of The Czech Consumer
Anotace:
Bakalářská práce popisuje ve své teoretické části pojmy jako je trh, zákazník, segmentace trhu, kupní proces a především se soustředí na objasnění pojmu marketingový výzkum. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které jsou použity obě metody marketingového výzkumu, tedy kvantitativní i kvalitativní metoda šetření. V části práce využívající kvanti-tativní metodu šetření byl použit dotazník …více
Abstract:
The Theoretical part of the Bachelor Thesis describes the key points such as market, the consumer, the market segmentation, consumer behavior and the most critical part of this Thesis the marketing research. The theoretical part is followed by the practical, which in-cludes the marketing research from both ways ? quantitative and qualitative methods of research. The quantitative method was applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18714

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLEDNÍKOVÁ, Lucie. Vánoční nákupy českého spotřebitele. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe