Vánoční nákupy českého spotřebitele – Lucie POLEDNÍKOVÁ
Lucie POLEDNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vánoční nákupy českého spotřebitele
Christmas Shopping Behaviour Of The Czech Consumer
Anotace:
Bakalářská práce popisuje ve své teoretické části pojmy jako je trh, zákazník, segmentace trhu, kupní proces a především se soustředí na objasnění pojmu marketingový výzkum. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které jsou použity obě metody marketingového výzkumu, tedy kvantitativní i kvalitativní metoda šetření. V části práce využívající kvanti-tativní metodu šetření byl použit dotazník …víceAbstract:
The Theoretical part of the Bachelor Thesis describes the key points such as market, the consumer, the market segmentation, consumer behavior and the most critical part of this Thesis the marketing research. The theoretical part is followed by the practical, which in-cludes the marketing research from both ways ? quantitative and qualitative methods of research. The quantitative method was applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18714
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLEDNÍKOVÁ, Lucie. Vánoční nákupy českého spotřebitele. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum : Rozhodovací kritéria u studentů SPŠS, Gymnázia Jaroslava Heyrovského a SHŠ v Praze pro studium na VŠ
Jana Jindráková -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM - marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Rozhodovací kritéria pro studenty středních škol při výběru VŠ - marketingový výzkum
Alena Viktorinová -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM – marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM – marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Iveta Mužíková