Bc. Michal JURČÍK
Diplomová práce
CLIL in History Classes
CLIL in History Classes
Abstract:
Diplomová práce pojednává o metodě CLIL a jejím uplatnění v hodinách dějepisu. Teoretická část se soustředí na vysvětlení pojmu a teorie CLILu a jeho relevance pro výuku dějepisu. Praktická část poté čerpá z autorovy zkušenosti s aplikací CLILu v hodinách dějepisu během jeho učitelské praxe. Na závěr je proveden rozbor studentského a učitelského průzkumu se zaměřením na výuku metodou CLIL.Abstract:
This diploma thesis focuses on CLIL and its implementation in history classes. The theoretical part explores the meaning and theory of CLIL and its relevance for history. Then, the practical part focuses on the author's realisation of CLIL in history classes during his teaching practice. Finally, the findings of a CLILrelated student and a teacher survey are presented and interpreted.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURČÍK, Michal. CLIL in History Classes. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Metodologie CLIL ve výuce primární matematiky se zaměřením na anglický jazyk
Petra ŠKEŘÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva