Vlasta Hrubá

Bakalářská práce

Zvýšení návštěvnosti Hrádku u Nechanic a jeho pozice mezi vybranými památkami v kraji

Anotace:
Cílem bakalářské práce je aplikovat marketingový výzkum na zámek Hrádek u Nechanic. Pomocí dotazníkového šetření zmapovat postavení této kulturní památky v konkurenci vybraných památek kraje a navrhnout opatření pro nalákání nových a udržení stávajících návštěvníků. Prostřednictvím marketingového mixu a SWOT analýzy se pokusím odhalit slabá a silná místa, které je nutné brát v potaz při dalším plánování …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.