Metody hodnocení zaměstnanců v organizaci – Bc. Martina Koudelná
Bc. Martina Koudelná
Diplomová práce
Metody hodnocení zaměstnanců v organizaci
The Performance Appraisal Methods
Anotace:
V současné době pociťuje trh práce nedostatek zaměstnanců. To se projevuje nejen v komerční sféře, ale i ve veřejné správě. Pro udržení stávajících zaměstnanců je nutné, aby měl zaměstnavatel nástroj na hodnocení zaměstnanců, ve kterém bude hodnotit mimo jiné i jejich spokojenost. Z tohoto důvodu nabývá téma ,,Hodnocení zaměstnanců v organizaci“ na důležitosti a aktuálnosti. Hlavním cílem je navrhnout …víceAbstract:
Currently the labour market is experiencing a shortage of employees. This is noticeable not only in the commercial sphere but also in the public administration. To keep their current employees, it is necessary for employers to have an employee assessment tool, which would assess, besides other things, the employees’ satisfaction. For that reason, the topic, ‘Assessment of employees in an organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Urbancová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of the importance of international trade for Tajikistan
Somon Sultonov -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková
Název
Vložil
Vloženo
Práva