Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku – Eva Ohnůtková
Eva Ohnůtková
Diplomová práce
Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku
The Project of Product Innovation in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu výrobkové inovace ve společnosti XY s.r.o. Inovační projekt je zaměřen na rozšíření výrobkového portfolia dané společnosti. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části práce je provedena literární rešerše z české i zahraniční odborné literatury týkající se problematiky inovací. Praktická část je rozdělena na část analytickou …víceAbstract:
This thesis deals with processing of a product innovation project in selected company. The project is focused on broadening of the product portfolio in this company. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. Research made is theoretical part of thesis is based on a Czech and foreign literature related to the issue of innovation. The practical part is divided into an analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ohnůtková, Eva. Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Marketingový mix společnosti Voženílek pracovní ochranné pomůcky, s.r.o.
Martina Koutňáková -
Zvýšení efektivnosti reklamy obchodní společnosti Pracovní ochranné pomůcky,s.r.o.
Veronika Česáková -
Výrobkové portfolio vybraného podniku a jeho změna na základě nákupního chování spotřebitelů
Jakub Honzák -
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio
Jaroslav Brož -
Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku
Sandra Hricová -
Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku
Andrea Jílková -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová