Consumer behaviour in the market of beauty products – Bc. Eva Sukeníková
Bc. Eva Sukeníková
Diplomová práce
Consumer behaviour in the market of beauty products
Správanie spotrebiteľa na trhu s dekoratívnou kozmetikou
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá správaním spotrebiteľa na trhu s dekoratívnou kozmetikou v Čes-kej republike. Zameriava sa na identifikáciu faktorov, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľov, ich potreby a preferencie a opisuje ich nákupný rozhodovací process. Hlavným zdrojom dát bolo dotazníkové šetrenie realizované vo februári a marci 2016. Výskum pracuje so vzorkou 604 respondentov doplnenou hĺbkovými …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the consumer behavior on the market of beauty products in the Czech Republic. It focuses on the identification of factors which influence the consumer behav-ior as well as their needs and preferences and describes their purchase decision-making pro-cess. The main source of information for the analysis was a questionnaire survey conducted in February and March 2016. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Psychometrické hodnocení dotazníku Moral Foundations Questionnaire
Michal Beneš -
Sensory Experiences Questionnaire: adaptace do českého jazyka
Jakub Bednář -
Představení české verze dotazníku Illness Identity Questionnaire (IIQ-CZ): vztah mezi postojem k onemocnění a psychosociálními faktory diabetu 1. typu
Martin KROSOSKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva