Vytvoření kolektivu na táborech využitím zážitkových her – Jindřich STEJSKAL
Jindřich STEJSKAL
Bakalářská práce
Vytvoření kolektivu na táborech využitím zážitkových her
Creating a team at camps using experiental games
Anotace:
Tato bakalářská práce je nejen zaměřena na seznámení s trávením volného času v historii, ale i v současnosti u dětí a mládeže. Dále na seznámení s pojmy: volný čas, zážitková pedagogika, hra, kolektiv, tábory. Cílem práce je odpověď na otázku, zda zážitková hra dokáže spolupráci a stmelení kolektivu dětí ve věkové kategorii 8 až 15 let. Základním prvkem je reprezentativní skupina dětí ze zápasnického …víceAbstract:
This thesis is focused on history and present time of sparing free time by children and youth. It also introduce the main terms as: free time, experiental pedagogy, game, team, camps. The aim of this work is the answer on question such as if the experiental game can improve cooperation between the team of kids and youth in the age 8 to 15. Representative group of children and youth of TAK HELLAS Brno …víceKlíčová slova
Hra kolektiv spolupráce volný čas tábor zážitková pedagogika děti a mládež kultura larp
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEJSKAL, Jindřich. Vytvoření kolektivu na táborech využitím zážitkových her. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika v předškolní výchově u dětí s autismem
Kryštof POKORNÝ -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Zážitková pedagogika jako prevence sociálně patologických jevů u dětí a mládeže
Iveta DONOVALOVÁ -
Zážitková pedagogika pro motivaci žáků při řešení úkolů s mapou
Markéta Jeřábková -
Summerhillská pedagogika a škola
Lucie JAWORKOVÁ -
Spolupráce jako nástroj pedagoga a kurátora pro děti a mládež z hlediska moderní a postmoderní perspektivy
Michal Pléha -
Postoj sociálních pracovníků orgánu sociálně právní ochrany dětí, pracovníků sociálně aktivizačních služeb a pedagogických pracovníků ke spolupráci s nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež
Iveta Štěpánková -
Průběh spolupráce kurátora pro děti a mládež s rodinou a dítětem a jeho role při sanaci rodin z pohledu pracoviště OSPOD Prahy 5
Anežka Voltrová