Sociální postavení nadaného žáka v kolektivu běžné třídy na 1. st. ZŠ – Lenka PRIESOLOVÁ
Lenka PRIESOLOVÁ
Bakalářská práce
Sociální postavení nadaného žáka v kolektivu běžné třídy na 1. st. ZŠ
Social position of talented pupil in collective of common cllas in first degree of elementary school
Anotace:
Tato Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku sociálního postavení nadané žákyně v kolektivu třídy na běžné základní škole. Výzkumné šetření je zaměřeno na sociální vztahy mezi nadanou dívkou a kolektivem třídy. Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje, které jsou zaujímány dětmi ve školním kolektivu vůči své nadané spolužačce.Abstract:
This bachelor thesis is foused on problems with social attitude of a talented schoul-pupil in a classroom group at the common basic school. Research survey is aimed to social relations between the talented girl and the classes group. The object aim of this Bachelor thesis is to cetermine the attitudes which are assumed by childern in school group towards their gifted talented girl-classmate.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2010
Zveřejnit od: 8. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRIESOLOVÁ, Lenka. Sociální postavení nadaného žáka v kolektivu běžné třídy na 1. st. ZŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.12.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele nadaného žáka.
Jan Wurst -
Osobnost mimořádně nadaného žáka a jeho sociální začlenění ve třídě
Lenka Feketová -
Osobnost mimořádně nadaného žáka a jeho sociální začlenění ve třídě
Jiřina Onderková -
Emoční inteligence dětí předškolního věku
Zora POLÁČKOVÁ -
Úloha emocionální inteligence v komunikaci
Dana Dlouhá -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková