Metody hodnocení žáků při centru ARPIDA, o.s. – Jakub ŽALUD
Jakub ŽALUD
Bakalářská práce
Metody hodnocení žáků při centru ARPIDA, o.s.
Assessment Methods of the Pupils in ARPIDA, o.s.
Anotace:
Současnou nejpoužívanější formou školního hodnocení je forma kvantitativní (klasifikace) a kvalitativní (slovní hodnocení). Samotný pedagogický proces je dále protknut dalšími rozličnými metodami, které pomáhají finální hodnocení utvářet. Formy i metody jsou ve vyučovacím procesu vzájemně vhodně provázané, aby bylo dosaženo kvalitního učebního výsledku žáka. Proces školního hodnocení je velmi komplexní …víceAbstract:
The most widely used forms of school evaluation currently include the quantitative form (marking) and the qualitative form (verbal evaluation). Furthermore, the teaching process itself comprises various other methods which are involved in the formation of the final assessment. The forms and methods of the educational process are conveniently interconnected so as to achieve a quality learning result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Zveřejnit od: 5. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vlastimila Urbanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽALUD, Jakub. Metody hodnocení žáků při centru ARPIDA, o.s.. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva