Vladimír KÁBRT

Bakalářská práce

Využití dramatické výchovy ve výuce fyziky na ZŠ

Utilising the Dramatic Education Lessons of Physics at the Elementary School
Anotace:
Tato práce se zabývá možností využití dramatické výchovy ve výuce fyziky na základních školách. Seznamuje s teorií a metodami dramatické výchovy. Nabízí hry a cvičení, které lze zařadit do vyučování jako způsob aktivního učení, využití k opakování látky a také jako motivační prostředek k oživení výuky fyziky.
Abstract:
This work explores the possibility of using dramatic education during lessons of physics in elementary schools. It introduces the theory and methods of dramatic education. It offers games and exercises that could become part of a lesson as a way of active learning, revising subject matter and also a means of motivation for enlivening the physics classes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 29. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Josef Kepka, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KÁBRT, Vladimír. Využití dramatické výchovy ve výuce fyziky na ZŠ. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Fyzika se zaměřením na vzdělávání