Helena ŠTRBÍKOVÁ

Bakalářská práce

Sociální média a jejich výhody a nevýhody pro obchod

Social media and their advantages and disadvantages for business
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální média a analýzu jejich výhod a nevýhod pro obchod. Práce je rozdělena do dvou základních částí - teoretické části a praktické části. V teoretické části autorka obecně charakterizuje marketingovou komunikaci a sociální média. Praktická část je zaměřena na konkrétní sociální média a jejich vliv na vybrané obchodní řetězce. U vybraných obchodních řetězců jsou analyzovány …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on social media and analysis of its benefits and downsides when used in business setting. This thesis consists of two parts - theoretical and practical. In theoretical part, the author describes marketing communication and social media. The practical part focuses on specific social medias and their influence on chosen chain stores. Several chain stores were chosen, an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTRBÍKOVÁ, Helena. Sociální média a jejich výhody a nevýhody pro obchod. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností

Práce na příbuzné téma