Vzdělávací program o problematice zdravotního postižení pro žáky středních škol – Matěj CHLÁDEK
Matěj CHLÁDEK
Bakalářská práce
Vzdělávací program o problematice zdravotního postižení pro žáky středních škol
Educational program of disability issues for high school students
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat problematikou zdravotního postižení. Její teoretická část bude věnována vývojovému stádiu adolescence a inkluzivnímu vzdělávání ve školách. Praktická část se zaměří na samotné naplnění cíle práce. Tímto cílem bude zjistit, jaký mají žáci středních škol vztah ke zdravotnímu postižení. Šetření bude u žáků provedeno formou jednoduchého dotazníku o zdravotním postižení …víceAbstract:
This bachelor thesis will be dealing with the problem of disability. The theoretical part will be concerned with the development stage of adolescent and inclusive education in schools. The practical part will focus on the goal fulfillment of the work. The goal will be to determine what attitude high school students have toward disability. The research will be carried out in two rounds in the form of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLÁDEK, Matěj. Vzdělávací program o problematice zdravotního postižení pro žáky středních škol. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Problematika studia rómských žáků na střední škole
Pavel Krejčiřík
Název
Vložil
Vloženo
Práva