Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách – Michaela Badalcová
Michaela Badalcová
Diplomová práce
Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá současnými způsoby a intenzitou využívání moderních informačních technologií (IT) a speciálních výukových programů na středních školách. Práce je orientována na zjištění potřeb vyučujících a žáků, které ovlivňují využívání daných technik a programů. Získané poznání může být uplatněno prodejci při tvorbě nových programů a jejich následném prodeji spotřebitelům.První část …víceAbstract:
This master degree thesis discusses current methods and intensity of use of modern information technology (IT) and special education programs in secondary schools. The work is focused on identifying the needs of teachers and students, which affect the use of such techniques and programs. Vendors at development of new programs and their subsequent sale to the consumers can apply the acquired knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BADALCOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový průzkum: Využívání moderních IT technologií na středních školách}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ar35ti/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Integrace speciální třídy do výukového programu HV ZŠ pomocí experimentu.
Kateřina Růžičková -
Technologie a výukové programy pro podporu předškolního a školního vzdělávání
Michaela Baculáková -
Využití počítačů na 1. stupni základní školy se zaměřením na výukové programy a výukové WWW stránky
Eva Krobůčková -
Využití počítačového programu Symwriter při nácviku čtení na základní škole speciální
Irena Hadamíková -
Obchodní model předplatného
Aneta ZÁRUBOVÁ -
Modely spotřebního chování pro jednotlivé generace
Petr Hudec -
Model rozhodování spotřebitele o budoucím vzdělání ve vazbě na ochotu platit školné
Michaela BAŇAŘOVÁ -
Spotřebitel jako "quantified self": self-tracking, data-love a self-sharing jako nové rysy spotřebního chování
Jakub Smolek