Měření konkurenceschopnosti podniku v závislosti na jeho velikosti a odvětví – Bc. Tomáš Chládek
Bc. Tomáš Chládek
Diplomová práce
Měření konkurenceschopnosti podniku v závislosti na jeho velikosti a odvětví
Measurement of company competitive strength in dependence on its size and sphere of action
Anotace:
V oblasti měření konkurenceschopnosti a konkurenční výhody došlo k velkému pokroku. V souladu se snahou dosáhnout objektivnějších výsledků a zajistit kvalitnější a odpovědnější řízení společností, jsou stále sestavovány nové metody a postupy. Pro většinu obchodních společností je téměř nemožné, ať už kvůli nedostatku zdrojů nebo vlastnímu nezájmu, tyto trendy sledovat či dokonce zvolit správnou metodu …víceAbstract:
Many steps forward have been made in the field of competitiveness and competitive advantage measurement. New approaches and methods are being developed in order to achieve more objective results and to enable better management of a company. For many business companies it is almost impossible even to follow these trends and more, to chose the right method. Aim of my diploma theses is to examine whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chládek, Tomáš. Měření konkurenceschopnosti podniku v závislosti na jeho velikosti a odvětví. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Inovace v podnikání - získávání konkurenční výhody
Dana Vicianová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Veronika Techlová -
Analýza a zhodnocení podnikové strategie a konkurenční výhody společnosti Volvo Group
Ivana Johnová -
Sociální kapitál jako konkurenční výhoda podniku
Lukáš Kumstát -
Návrh implementace metody Balanced Scorecard s využitím EFQM modelu excelence do řízení podniku v odvětví nanotechnologie
Jakub Matoušek -
Návrh implementace metody Balanced Scorecard s využitím EFQM modelu excelence ve vybraném podniku
Ondřej Hošek