Management of Internationalization in a Multinational Company – Bc. Vojtěch Vejvar
Bc. Vojtěch Vejvar
Diplomová práce
Management of Internationalization in a Multinational Company
Management of Internationalization in a Multinational Company
Abstract:
This thesis examines the internationalization of the multinational company Red Bull GmbH in the football industry. The objective of this thesis is to assess how the multinational Red Bull GmbH develops internationalization through strategic player transfers within a multi-club ownership model. The thesis provides a theoretical background including the concepts of internationalization, characteristics …víceAbstract:
Tato práce zkoumá internacionalizaci nadnárodní společnosti Red Bull GmbH ve fotbalovém průmyslu. Cílem této práce je posoudit, jak nadnárodní společnost Red Bull GmbH rozvíjí internacionalizaci prostřednictvím strategických přestupů hráčů v rámci multi-club ownership modelu. Práce poskytuje teoretická východiska zahrnující pojmy internacionalizace, charakteristiku nadnárodních společností, specifika …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vejvar, Vojtěch. Management of Internationalization in a Multinational Company. Liberec, 2025. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Spory v evropském fotbale v souvislosti s UEFA Financial Fair Play Regulations
Jan Štúr -
Ochranné známky a jejich hodnota na trhu
Eduard Vilím -
Tržní ocenění pro hypoteční trh
Alena Macková -
Hodnota ocenění společnosti jako ukazatel tržní hodnoty akcie na Burze cenných papírů Praha
Jana MINÁŘOVÁ -
Marketingová strategie společnosti Red Bull
Natálie Klejnová -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Analysis of Red Bull's Strategy and its Association with Extreme Sports
Alicja Janek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses arao48 arao48/2
12. 5. 2025