Denisa Fryčáková

Bakalářská práce

Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností

Telecommunication companies customer service evaluation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá telekomunikačními službami se zaměřením na zhodnocení služeb zákaznického servisu vybraných mobilních společností T-Mobile Czech Republic a.s., Vodafone Czech Republic a.s. a O2 Czech Republic a.s. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit poskytované služby zákaznického servisu vybraných mobilních operátorů. Praktická část práce je zpracována na základě komparativní …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with telecommunication services. It is focusing on evaluation customer service of telecommunication companies T-Mobile Czech Republic Plc., Vodafone Czech Republic Plc. and O2 Czech Republic Plc. This thesis aims to analyze and compare provided customer service of selected mobile operators. The practical part of the thesis is processed using comparison analysis, and there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Hana Neradilová
  • Oponent: Ing. Marta Štěpánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.