Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan – Mgr. Tomáš GREGOŘICA
Mgr. Tomáš GREGOŘICA
Diplomová práce
Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan
Increase Of Competitiveness Of The Company LANEX In The Climbing Ropes Market
Anotace:
Tato práce je zaměřena na naprosto klíčový prvek úspěchu každé firmy, a tím je konkuren-ceschopnost, postavená a budovaná na základě jasných a efektivních marketingových prin-cipech, konkrétně pak úspěšném budování silné značky jako zásadním faktoru zvyšování konkurenceschopnosti zejména na B2C trzích. V teoretické části se čtenář může seznámit s aktuálními nejpalčivějšími problémy současného podnikání …víceAbstract:
This master thesis revolves around the quintessential ingredient of any success-oriented company in the B2C sector: the company’s competitiveness, built upon clear, well-founded, and effective marketing principles and brand building in particular. The theoretical part of this work aims at guiding the reader through some of the most pressing challenges compa-nies are trying to deal with these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
426
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGOŘICA, Tomáš. \textit{Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/asl2ks/.
Jak správně citovat práci
GREGOŘICA, Tomáš. Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová