Mgr. Tomáš GREGOŘICA

Diplomová práce

Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

Increase Of Competitiveness Of The Company LANEX In The Climbing Ropes Market
Anotace:
Tato práce je zaměřena na naprosto klíčový prvek úspěchu každé firmy, a tím je konkuren-ceschopnost, postavená a budovaná na základě jasných a efektivních marketingových prin-cipech, konkrétně pak úspěšném budování silné značky jako zásadním faktoru zvyšování konkurenceschopnosti zejména na B2C trzích. V teoretické části se čtenář může seznámit s aktuálními nejpalčivějšími problémy současného podnikání …více
Abstract:
This master thesis revolves around the quintessential ingredient of any success-oriented company in the B2C sector: the company’s competitiveness, built upon clear, well-founded, and effective marketing principles and brand building in particular. The theoretical part of this work aims at guiding the reader through some of the most pressing challenges compa-nies are trying to deal with these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 426

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GREGOŘICA, Tomáš. Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace