Organizace populárně vzdělávacích akcí – Bc. Kateřina Drtinová
Bc. Kateřina Drtinová
Diplomová práce
Organizace populárně vzdělávacích akcí
The Educational Events Arrangement
Anotace:
Práce se zabývá organizací událostí neformálního charakteru, naplňující vzdělávací poslání v kombinaci s dalšími účely, které mohou být zejména společenské, popularizační nebo zá-bavní. Proces přípravy akcí bude analyzován skrze rozhovory s pořadateli úspěšných pro-jektů vymezené kategorie. Poznatky z tohoto výzkumu budou dále aplikovány na prostředí Národní technické knihovny, pro niž vznikl návrh …víceAbstract:
The dissertation adresses the organization activities, connected to informal events with edu-cational purposes, combined with entertaining, popularizing or social function. The prepa-ration process is analyzed through interviews with successful hosts of projects from this category. The findings from the research are further applied to the environment of National Library of Technology, for which a lecture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drtinová, Kateřina. Organizace populárně vzdělávacích akcí. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v oblasti společenských tanců
Simona Černá -
Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny
Žaneta Stránská -
Marketingová komunikace festivalu Den Architektury
Emma Tereza Košíková