Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vodního mlýnu v Hoslovicích – Barbora SLABÁ
Barbora SLABÁ
Bakalářská práce
Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vodního mlýnu v Hoslovicích
A usages of industrial heritage in tourism development on case of water mill "Hoslovice"
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím technické památky vodního mlýna v Hoslovicích v rozvoji cestovního ruchu. Cílem práce bylo provedení situační analýzy na Strakonicku a zjistit, jaké segmenty účastníků cestovního ruchu navštěvují toto území. Na základě marketingového šetření, které probíhalo metodou dotazníkového šetření na území technické památky, byl proveden výběr segmentu návštěvníků. V závěru …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the use of technical monuments water mill Hoslovice in the development of tourism. The aim was the implement situatioan analysis in Strakonice region and find out segments of tourist visiting this area. On the basis of the marketing survey, that took place on the technical monuments have been selected segment of visitors. At the end of this work are presented a suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18662
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Blažena Gehinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLABÁ, Barbora. \textit{Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vodního mlýnu v Hoslovicích}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ati0pe/.
Jak správně citovat práci
SLABÁ, Barbora. Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vodního mlýnu v Hoslovicích. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh zlepšení marketingové aktivity Hornicko-geologické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava za účelem získávání studentů
Dagmar Vranková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Andrea Semančíková -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak
Název
Vložil
Vloženo
Práva