Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o. – Bc. Denisa Fialová
Bc. Denisa Fialová
Diplomová práce
Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o.
The Project of Marketing Communication Improvement of the Platform NajdiKáru s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace inzertní platformy NajdiKáru. Podstatou bylo vylepšit stávající komunikaci se záměrem získat větší povědomí o společnosti a oslovit potencionální uživatele. Byly provedeny analýzy, které napomohly ke zjištění nedostatků využívání komunikace. Tyto problémy se týkaly webové a mobilní aplikace, sociálních sítí, reklamních systémů, email …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to improve the marketing communication of the NajdiKáru advertising platform. The essence was to improve the existing communication with the intention of gaining a greater awareness of the company and reaching potential users. Analyses were performed to help identify shortcomings in the use of communications. These problems concerned websites, mobile applications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fialová, Denisa. Projekt zlepšení marketingové komunikace pro platformu NajdiKáru s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh
Pavla RŮŽIČKOVÁ -
Sdílená ekonomika a její dopad na ekonomiku České republiky
Lukáš Brunner -
Gig ekonomika jako součást sdílené ekonomiky
Kateřina Černíková -
Sdílená ekonomika: fakta a mýty
Vlastimil Slovák -
Sdílená ekonomika - sdílená doprava v Plzni
Pavel KULICH -
Sdílená ekonomika se zaměřením na platformu Uber
Pavlína REJMANOVÁ -
Sdílená ekonomika
Pavel Těšínský