Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ – Daniela RUMIANOVÁ
Daniela RUMIANOVÁ
Diplomová práce
Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ
Structurated Tasks as an Educational Programme for an Integrated Pupil with Autism and Elementary Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou a využitím strukturovaných úkolů u žáků v běžné základní škole, které byly primárně vytvořeny pro žáka s autismem. Teoretická část vymezuje pojem autismus, informuje o možnostech vzdělávání žáků s autismem se zaměřením na integraci v běžné základní škole, popisuje metodu strukturovaného učení a její principy. Praktická část je zaměřena na tvorbu strukturovaných úkolů …víceAbstract:
This thesis deals with the creation and use of structured tasks for pupils in the primary school, which were primarily created for students with autism. The theoretical part defines autism, informs about the education possibilities for pupils with autism focusing on integration at the elementary school, describes a method for structured learning and its principles. The practical part is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUMIANOVÁ, Daniela. \textit{Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/atmukl/.
Jak správně citovat práci
RUMIANOVÁ, Daniela. Strukturované úkoly jako edukační podpora pro integrovaného žáka s autismem a pro žáky v běžné ZŠ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Tereza Milfajtová -
Individuální integrace dětí s PAS (poruchy autistického spektra) v prostředí sportovní Mateřské školy
Sylva RECOVÁ -
Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků
Radka ŠULÁKOVÁ -
Integrace žáků s poruchami autistického spektra do hlavního vzdělávacího proudu
Jakub Štěpánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva