Skupinová práce v matematice na 1. stupni ZŠ – Bc. Lenka DOMINIKOVÁ
Bc. Lenka DOMINIKOVÁ
Diplomová práce
Skupinová práce v matematice na 1. stupni ZŠ
Group practices in math teaching at primary school
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo navržení sbírky úloh pro skupinové vyučování v hodinách matematiky v 5. ročníku ZŠ, včetně ověření jejího využití v praxi. V teoretické části nalezneme výčet organizačních forem vyučování podle několika hledisek, blíže jsou popsány organizační formy vyučování podle vztahu k osobnosti žáka. Další kapitola se věnuje klíčovým kompetencím ve vztahu ke školnímu vzdělávacímu …víceAbstract:
The aim of my thesis was to design an exercise collection for group teaching in the mathematics lessons in the 5th class of elementary school, including its use in practices. In the theoretical part you can find the listing of organizational teaching forms according to several points of view and organizational teaching forms in relation to pupil personality are described closer. The next chapter is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Zveřejnit od: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Bohuslav Pisklák, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOMINIKOVÁ, Lenka. Skupinová práce v matematice na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Organizační formy vyučování z hlediska komunikace na 2. stupni ZŠ
Eva MICHALČÍKOVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ